Melike2306 Merhaba arkadaşlar folat yüksekliği yaşayan var mı? 29 haftalık hamileyim,bugün kan aldırdım referans değeri 5,38/24 iken benim >24 görünüyor internette olumlu şeyler yazmıyor kafam karıştı haliyle bilgisi olan var mı?
Hlya_arca27 Merhabalar Melike2306 benin referans degerim 2.7_ 17 benim değerim 20 cikmis cok endişe ettim doktorunuzla konustunuz mu