SevimBrkByrz Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim 😇 Allah nasip ederse bir kızım olacak 21 haftalık şuanda ama bi türlü isim bulamadık. Bende sizlerin kıymetli önerilerinize başvurmak istedim. 😍
Deletedmom83940 SevimBrkByrz bizde kızımız olursa tuana koymayı düşünüyoruz cennet bahçesine düşen ilk yağmur damlası demek bir de ayca var anlamını beğendiğim ay gibi ışıklı parlak olan demek zeynep babasının süsü ecrin Allah’ın hediyesi
Nursyhn SevimBrkByrz bizimki de 21 haftalık ve kız ben de düşünüyorum uzun bir zaman var daha ama sanki bebek doğunca bile kararsız kalıcakmışım gibi hissediyorum Elif , Asya, Pelin,Nihal, Umay, Begüm,Bilge, Alya, Ece vs çok kararsızım sence bunlardan hangisi daha güzel
hemsreanne SevimBrkByrz bende aynı durumdayım hala bir karara varamadım :( Ada ,Laren ,Lidya ,liya , Eliz arasında kararsızım
Pulika Nursyhn bende aynı hislerdeyim nilsu Buğlem Suden Yaren Pera Asya da cok istiyordum ama cok var etrafta oğlum un adı da Arden
Aasa hemsreanne ayy isimlerimiz hep ortak bende laren pera adel düşündüm ama lidya da karar kıldım sanırım😁😁