Deletedmom83940 kızlar bana öneri yapabilecek olan var mı ? kullanıp memnun kaldığınız tansiyon aleti markası falan
benimmdunyamm Deletedmom83940 8 haftadan beri kullanıyorum memnunum konuşuyor tansiyonun normal olup olmadığını falan da söylüyor
Beyzavefa Biz kendimize Beurer marka aldık annemlere Omron aldık. Ben Omronu çok beğendim. Hatta eşim daha sonra keşke bizde onu alsaydık dedi. Medikal olarak daha iyi bir marka olduğunu düşünüyorum.