Umutduru Kızlar tüp bebek sürecindeyim prolaktin değerim yüksek çıktı bu ay ilaç kullanıyorum.2 hafta sonra hormon testi yaptıracağım ama adrtliyken mi yaptırmam gerekiyor
Deletedmom727272 Yanlış bilmiyorsam sadece fsh hormonu için adetli olman gerekiyor prolaktin ölçtürdüğümde adetli değildim ben