Selam anneler 28 haftalık gebeyim ve diş çektirdim bunun için 10 gün kadar augmentin dib kullandım bu ilacı kullandıktan sonra genital bölgemde kabarcıklar çıktı internetten bakıyorum herpes belirtisi Çarşamba doktora gidicem ama başına gelipte geçiren var mı kasintidan sizlamadan duramıyorum fikirlerinizi bekliyorum