Az önce hukukçu bir arkadaşimizla konuştuk normal yasal olanı şu sekildeymis; eve girip 3 yıl yada 1 ay ne kadar kaldıysam bu süreçte evin demirbaş eşyalarında yıpranma ve eskime durumu normalmiş kasten verilen bir hasar yoksa boyayı da yaptırmak zorunda değilmişim. Boyalı girsem yine zorunlu değilmiş mesela musluk mu eskiyip yıprandı mecbur değilmişim ama misal bozdugum veya kırdığım , yıktığım, yaktığım herşeyden ben sorumluymuşum. Ben bu şekilde anladım hepimiz bilelim de hakkımızı şu süreçteki bazı zalim ev sahiplerinin gazabına birde bu konularda ugramayalim🤲