2752 Arkadaşlar haziranın20sinde 32inci haftaya gireceğim ama o gün nöbetim var 31+4 haftalık iken bu raporu verirler mi benim gibi 37ekadar çalışabilir raporu almış yada alacak olanlar yardımcı olabilir mi
Ecceee 2752 peki merak ettiğim konu şu, ben 32den sonra çalışmayacağım, yani çalışabilir raporu almak istemiyorum ama doğum iznimi nasıl başlatıcam bilen var mı? Onun için de herhangi bir durum bildirir raporu almak gerekli mi
2752 Ebru2804 ya bende 32+3deyken alabildim rapor gebelik haftası 1 de32, gebelik haftası 2 de ,de 36 yazıyor 37yazması gerekmiyor mu
SunnyG 32+0da almak zorunda değilsiniz. 32. Hafta içinde herhangi bir gün alabilirsiniZ. Ben öncesinde de alanlar duydum ama doktora göre değişiyor sanırım. En kesini 32. Hafta içinde gitmek
Ecceee Merve_tna yani onu alıp çalıştığım kuruma bi dilekçeyle falan teslim etmem gerekiyor mu, Farklı şehirde geçiriyorum gebeliğimi de gitmeden oluyor mu acaba
2752 Ecceee kurumunuzun izinlerle ilgilen personeline sormanız daha iyi olur bence ama ücretsiz izin düşünüyorsanız 32.hafta ve doğum raporunu istşyorlar biliyorum
Merve_tna Ecceee İsterseniz bunu çalıştığınız kuruma sorabilirsiniz ben herhangi bir dilekçe ile vermedim ama sigortada yatıcak para için her ay imzalı bir kağıt vericekmişim bunu biliyorum
Kelebek95 Peji ben 32 de değil de 34 35 de izne ayrılabiliyor muyum nasıl oluyor yoksa 32 de çalışabilir aldıktan sonra 37ye kadar calısmam mı gerekiyor
Nsrn1 Kelebek95 32 de çalışabilir raporu aldıktan sonra 37ye kadar çalışabilirsiniz ama çalışamayacak durumda olduğunuz gün hangi gün olduğu fark etmez izninizi başlatırsınız. Yani çalışabilir raporu aldıktan sonra istersen 1 hafta git sonra iznini başlat. Tamamen sana bağlı
Kubra_597 Dilek1001 alabilirsin canım. Ben 32 de çalışabilir aldım iki hafta çalışıp çalışamaz alacağım. Doğum sonrasına 2 hafta aktarmış olacağım.
busra095 Kubra_597 bende sizin gibi 32. de çalışır aldım. 10 gün çalıştım doktora da söyledim bunu. O da tekrar git gel yapmayayım diye raporda izin başlangıç tarihi yazdı. Yine de gidip raporu tekrar çalışamaz olarak düzenletmem mi lazım? işveren bugün itibariyle izinli gözüktüğümü söylüyor ama sgkya göre şuan hala çalışabilir gözüküyorum.
Kubra_597 Dilek1001 bir haftan kaybolabilir ama şöyle ki doktorun eğer 33 te olmana rağmen 32 haftalık yazarsa sorun olmaz. Bana 32 de alman lazım analık izninin belirlenmesi için demişlerdi. Sen bir kurumunla görüş istersen net bilgi alırsın.