Sehrbnon12 Lapatya5493 yaa hayırlı olsun canım bende gecen hafta doktorum ikizlerim için cinsiyet tahmini yaptı cık heyecan verici bir durum yaa
Seda3309 @“Lapatya5493”#p22422372Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin yaa aramızda iki hafta varr bana bitürlü söylemedi doktorlar daha erken diyorlar bugünde ters duruyor dedi 😂😂 Rica etsem bana da tahmin yaparmısınız 14 haftalık olduk ❤
Lapatya5493 Seda3309 valla ben hiç anlamıyorum bu işlerden 😂 bizim 12 haftalıkken de kıza benzetmişti doktorumuz maşallah benimki çok oynak heryerini gösterdi bize 😂
Kbraberk cheryyy46 gittim canım o kadar salak bir doktordukı kendı doktorum yoktu cinsiyeti görebiliyomusunuz dedim gördüm kız dedi guvenmedım acıkcası
Cennetmm girl_boy_annesi banada bakarmisiniz? https://imgyukle.com/i/Vo0hqp https://imgyukle.com/i/Vo084G
cheryyy46 Kbraberk kendi doktoruna gidene kadar bekle emin olma kesin kız mi dedi benziyor falan demedi mi haftan çok büyük değil ama kesin konuşmak için bana hep çok küçük dediler🤷♀️