seni umutlandirmak istemem ama benim ilk zamanlar öyle oluyordu hatta merdiven bile cikamiyordum kalbim tekliyordu. Bende kesin kötü bir hastalik var diye düsündüm, cünkü bir bucuk senedir falan deniyorduk hamile kalamiyordum. adetim cok gecikince cok test yaptım çift çizgi. daha sonra arastirdim hamilelikte kan orani yada basinci tam olarak hatirlamiyorum arttigi icin kalp zorlaniyormus bu sikayetler ondanmis.