Merhaba kizlar 36+1 haftalik hamileyim dün doktor suyumun sınırda olduğunu söyledi kan idrar alındı bugün tekrar gittim bol sıvı tüketmemi istedi tekrar ıdrar kültürü aldım sordum dün böyle dediniz ben çok korktum bişey olur mu bebeğime die suyu bitmiş demedim suyu sınırda dedim dikkat ediceksin hareketlerine bol sıvı tüketeceksin üç günde bir nst geliceksin dedi başına böyle birşey gelen varmı bir sorun oluyormu çok korkuyordum