Herkese merhaba. Sizlere komik yada önemsiz gelebilecek bir konu hakkında içimi dökmek istiyorum 🫣 Hamile kalmadan önce giydiğim kıyafetlerim bolda olsa şu an hiçbiri olmuyo özellikle göğüs kısımları hiç olmamaya başladı. E buda canımı sıkıyo haliyle 🥺 doğumdan sonra düzelir mi bu durum 7 aylık hamileyim. Herkes düzelir diyo ama sanki artık eski kıyafetlerimin hiçbirini giyemiycem gibi 😨 lütfen bebek daha önemli kıyafeti düşünme demeyin insanın bir yerde morali bozuluyo 🫣