Miracinannesi_52 Haftayı geçiyorum bir kaç gün önce tuvalette saydam renk uzun bir parça geldi peçeteye nişan olabilir mi kanlı olmayınca şüphelenmedim ama şimdi internetten baktım nişan olabilirmiş benim gibi gelen var mı hiç akıntı gibi değildi
kahvesever__ Miracinannesi_52 nişan kan olmaz ki kişiden kişiye değişir tabi o bazıların ki kahverengi olur benim ki jel gibi şeffaf tı sizin ki de nişan
Miracinannesi_52 kahvesever__ evet benimde jel gibiydi nasıl desem böyle akıntı renginde gibi ama akıntı da değil
Gulsum-crk26 Miracinannesi_52 hafif katı gibi jöle gibi birseydi benimde ama 3cm açıklıkla bekliyorum 36+5 deyiz hala gelmeye niyeti yok 35 de geldi o şey hayatımda ilk defa gördüm 😁 öyle birşey akıntı değil yani
Miracinannesi_52 Gulsum-crk26 benimde öyleydi aynen nst de sancım çıkıyor 2 haftadır benimde açıklığım yok olsa çoktan doğurucam 38+2 olduk 🙃