Tugba6336 1 litre su ya iciyrum ya içmiyor cnm şeker yüklemesi değilde açlık tokluk istedi doktorum çok ciddi olsa gerek duyardı şeker yüklemesi ne diye düşünüyorum açlık tokluk da da normal çıktı zaten geçen braz fazla demsti bu ay üst sınıra yakın. Üst sınırın altına düşmüş heralde normale dönecek böyle dikkat etmeye devam edersem