Nur8sonmezz valla bacım ben de kansızlık var, 7nin altına düşünce çıkarmıyorlar hastaneden yükselenene kadar ünite kan ve demir plazma takıyorlar ama bir türlü çare olmuyor. Bir aylık düzene giriyor iyi oluyor değerlerim, sonra tekrar aynı. Pekmez içiyorum bana mısın demiyor. Gerçi benim bağırsaklarımda problem olduğu için ilaç başlayamıyorlar, naparsam yapayım düzelmiyor kanım ama size ilaç başlamışlar inşallah düzelir, eğer kronik bir rahatsızlığınız yoksa ilaçla çopu çözülebilecek bir problem