Bende 32 haftalık hamıleyim bir kaç gün önce raporumu aldım ama 37. Haftaya kadar calısır raporu aldım. Normalde 37. Haftada gidip dogum iznimi baslatmak için rapor alacaktım doğum gerçekleştiğinde de dogum raporu alacaktık Doktorum yönetmelik yeni değişti 37. Haftada iznini sistem kendı baslatıyor tekrar bi rapor verilmiyor sadece dogum yapınca veriliyor dedi