FHKK canım ben uzun zamandır kullandığım için artık olcmuyorum dahiliye doktorum sadece gelmeden 4 gün önce ölç dedi öyle yapıyorum ama ilk başladığımda olcuyordum sabah uyanıyorum kahvaltı yapmadan açlık olcuyorum yazıyorum sonra ilk lokmayı ağzıma koyduğum andan itibaren 1 saat sonra tokluk ölçüp yazıyorum ama senin açlık 100 ise yüksek çıkıyor insülin dozunu arttır 100 çıkıyorsa mesela 2 vuruyorsan 3 yap ünitesini bana doktorum yüksek çıkarsa ünite arttır dene dedi iyiyse o ünitede kal dedi gene senin eşin yapıyormuş benim eşim ben kendime.yaparken bile bakamıyor 🤣 kendim vuruyorum kolunu sikarsan acıyor yumuşak ete vur ben göbeğime vuruyorum genelde fazla acımıyor