pnrrikoo Bursa’da doğum yapan arkadaşlarım.. memnun kaldığınız doğum takibini güzel yapan hastane doktor önerileriniz varsa söyler misiniz? Şu an 29+5 doğum yaklaştıkça doktor değişikliği düşünüyorum. Fikirlerinize açığım 🤗