Kızlar merhaba Mart ayında bebeğimin kalbi durmuştu 8. Haftada kürtaj oldum şimdi tekrar hamileyim ve bugün 6. Haftamdayim ilk kez doktor kontrolüne gittim kesemin haftama göre küçük olduğunu kürtaj dan sonra hormonlardan dolayı geç döllenme geç yumurta olabileceğini söyledi yolk kesesini gördü ama bebeği göremedi olumlu yada olumsuz bişey söylemek olmaz 7. Haftada tekrar bakalım dedi ve progesteron coraspirin hapı ve iğne kan sulandırıcı verdi bu şekilde ilerleyen zamanlarda bebeği ve kalp atışını duyanlar oldu mh acaba çok endişeliyim ilk gebeliğim gibi olacak diye