Tulaysavas1995 2 gün var adete bugün kan vericektim şimdi gene yaptım test anında belirgin çift çizgi çıktı ondan önce de yaptım onlar da böyke oldu sizce kızlar yanılmıyorum dimi https://share.icloud.com/photos/09dQKvyR8wyvq5UBxv1a1jwNw
Nursezer37 Tulaysavas1995 hayırlı olsun Allah anneli babalı büyütsün sen yinede doktora git benim bi arkadaşımın başına geldi çift çizgi çıktı sonra ertesi gün gitti kan verdi pozitif ama dış gebelik miş Allah korusun seninde üzülmeni istemem
dadmom18 Tulaysavas1995 bu bayağı belirgin c çizgisinden bile koyu olmuş daha önce yaptıklarınız nasıldı silik çıkmadımı hayırlısı olsun inşallahhh
Tulaysavas1995 Nursezer37 Allah korusun bakalım hayırlısı inşallah ya vardır inşAllah sağlıklıdır inşAllah bakalım
Nursezer37 Tulaysavas1995 amin inşallah dualarım seninle çok dikkat et maydonoz salam sucuk sosis çiğ köfte onları yeme Ben de yemedim çünkü ♥️
Deletedmom83940 Tulaysavas1995 bende de bu kadar netti şimdi 9 haftalığız çok şükür gidip bi kan ver betana baktır 😊
Tulaysavas1995 dadmom18 bide bekleme değil anında böyle oldu hami desem ki kuruma veya bekleme ve 3 damla da fazla damlatmıyorum idrar
mommyinthefuture Tulaysavas1995 Hayırlı sağlıklı bir gebelik olsun inşallah 🤲🏻🌹yumurtlama takibi yaptınız mı acaba? Bi de erken gebelik mi bu?
Tulaysavas1995 mommyinthefuture hayır yapmadım canım 2 gün kala yaptım evet bi kaç gün önce de yapmıştım