Gebelik_17 Kızlar merhaba 5+5 günlük hamileyim iki gündür kahverengi lekelenmem var bu durumu yaşayan varmı
superstar_00 Gebelik_17 Bende yaşamıştım düşük tehlikemin olduğunu o zaman öğrenmiştim doktorunuza danışmanınızı öneririm.
Dlnsmsek06 Gebelik_17 doktora git hemen düşük belirtisi olabir bende yaşadım 7.haftalikken iğne ve ilaç yazdılar 10 günde yattım şuan 17+2 yiz çok şükür
Reside Doktora danısmalisin bendede vardı cocuk kopmuştu benden doktor ilaç yazdı 1ay kalkma dedi oyle yaptım akıntı dayandı
berilveannesi Gebelik_17 evet gittim ama yerleşme kanaması olduğunu söyledi ilaç filan yazmadı ben kendim gidip progestan aldım eczaneden onu kullanıyorum yarın kontrolüm keseye bakıcaz senin kese gözüktü mü
Gebelik_17 berilveannesi iki gün önce gözüktü ama daha bebeği göremedik vajinal ultrasonla baktı doktor belki kanama ondan olabilirmiş
Dlnsmsek06 berilveannesi eğer imkanınız varsa güzel bir özel hastaneye gidin çünkü devlet pek ilgilenmiyor özellikle ilk gebeliklerde
berilveannesi Dlnsmsek06 ilk bebeğimin kalbi durdu bu ikinci dün gittim özel kliniğe keseyi gördüm çok şükür kanamaya da normal yerleşme kanaması dedi teşekkür ederim
Dlnsmsek06 berilveannesi iyi çok şükür bende ilk bebegimi kalbi durduğu için kaybetmiştim inşallah sağlıkla kucağına almak nasip olsun