Hilalohilal nurnur13 doktorum işlenmiş gıdaları yeme demişti sosis sucuk salam tarzı.ama ben yedim arada bir sorun da olmadı çok şükür ☺️
Deletedmom_110 nurnur13 Ben birkaç kez yedim az yemekten bir zararı olacağını düşünmüyorum kızartıp yedim bu arada
Deletedmom83940 nurnur13 çiğ etleri yememek gerekiyor aslında ama iyice kızartın çok canım çekti diye bi tane salam yemiştim bende 😊
Karabiber nurnur13 çiçeğim öyle şartlama kendini. Tabi ki bu tarz şeyler normalde de zararlı ama bi iki kere yedin diye bebeğine zarar gelmez. Ama sürekliliği olmasın bence
Mevoss Canin cekiyosa ye kuzum bende kac defa yedim bi sıkıntı yok şükür 39 haftaligim 3.600 bebis kilosu cok sukur saglikli suan
Limonzeytin nurnur13 çiğ tüketilmiyor. Sucuk,pastırma,sosis pişmiş olursa skntı olmaz ama fazlada tüketmeyn abartmadan yani👍😊