Gebeliğimin başından beri esenler avicennadaki sertan aksuya gidiyorum. Çok iyi bir doktor. Doğum anında nasıl onu da çok merak ediyorum. Doğumunu sertan beye yaptıran var mı? Bir de mesela gece birden sancılandım diyelim. Sertan beyi arayabiliyor muyuz? Hemen hastaneye geliyor mu? O süreç nasıl işliyor? Ben de cep numarası var ama kendi kişisel hattı değil, işletme hesabı.