HavvaG Merhabalar kızlar 24 haftalık hamileyim doktorum şeker yüklemesi yaptırmamı sıvımın biraz fazla olduğunu söyledi bu durumla karşılaşıp sıkıntısız doğum yapan var mı?
hafsa2020 HavvaG benim de detaylıda çok demişti ama sonra normale döndü hamur işi ve tatlıyı biraz azaltın 😊
ftmfts HavvaG 24 haftalik banada suyumun fazla oldugunu soyledi doktorum suanda 34 haftaligim bu zamana kadar geldim bugun acilmam 4 cm oldu ve sancim var hastanede yatiyorum bu gece doğum yapabilirim.
DayiogluSevgiGkhan Allah bebişimi saglıkla kucagına almayı nasıp etsın haber ver mutlaka bıze benımde ayrıntılı da fazla cıktı dıyet yap dedı ama ben yapmadım kontrol e gıttım normal hersey dedı