Aksoyy Tabi cnm . Adetin 2. Günü başlıyorsun. 5 gün kullanılıyor . Sabah akşam 1 tane içeceksin. Aynı saatte iç ama muhakkak . Alarm kur gerekirse . Saati saatine al ilacını. 5 gün sonra kullanma artk . Daha sonra 2 günde bir ilişki olsun diğer adet zamanına kadar . Bide her ilaç içmeden önce dua et bol bol . Ben hep şu duayı ederdim . “Allah’ım şifa veren yalnızca sensin ilaçlar sadece bir vesiledir . Sen bana hayırlı bir evlat nasip et .” deyip sonra ilacımı içiyordum.