Soruyorumm Kızlar 18 haftalığım tam bu hafta başladı oturmak acı veriyo kilo da almadım neden böyle oluyo cok acıyo sanki kemiğim içeri doğru esniyo
Melikeex Soruyorumm kuzum esın bı baksın oraya sıslık veya kızarıklık varmı dıye kıl donmesi olabilir ılerlemeden mudahale edilirse fazla acı cekmezsın ben bayramda yasadım ne oturabıldım ne yuruyebıldım nede yatıp lavaboya cıkabıldım en son patladığında biraz rahatladım ve kac hastane gezdim gebeyım diye bısey yapmadılar krem le antibiyotik verip yolladı hepsi evde kendi ımkanımla patladı dogum dan sonra alıcaklar umarım oyle bısey yoktur cok gecmıs olsun
Dark Soruyorumm benimde olmuştu, rahim genişlemesinden kaynaklı sonra geçti. Yumuşak bir yastıga oturun. Uzun süre oturur şekilde durmayın. Tabi gene doktorunuza danışın
Damladamla123 Soruyorumm Merhaba ben de şuan 19 haftalığım bir haftadır kuyruk sokumu kısmım çok ağrıyor ben de anlam veremedim
Deletedmom_110 Soruyorumm canım magnezyum kullan ben çok çektim o ağrıyı iyi bilirim doktorum magnezyum verdi 33 haftalığım doğuma kadar kullan ağrın olmaz dedi günde bir tane kullanıyorum ne ağrı var ne bişey bazen unutuyorum hemen başlıyor kuyruk sokumu ağrısı
Soruyorumm Melikeex eşime baktırıyım aklıma gelmemişti kendim kuyruk sokumu kemiğine parmagımla bastırıyorrum esniyo gibi oluyo acıyo 😞
Eczacianni Ayy benim de 19 hafta oldu, iki haftadır kuyruk sokumu ağrısından perişanım. Sanırım vücut kendini doğuma hazırlıyor kemikler açılıyormuş (tamamen anne bilgisi 😂)
Mervekavillioglu Kuzum bende de olmuştu bel kemiği kalınlaşıp doğum için leğen kemiği genişliyor muş bende yattığım zaman ağrırdı kalkarken ayağımın üstüne basamazdım haftam ilerledikçe geçti inşallah seninde geçer biran önce 🤲
miraylihayat Bende aynı ağrıyı çekiyorum çok canım yanıyor oturamıyorum uzun süre canım çok yanıyor. Çözüm varsa banada yardımcı olun lütfen