Sebihagonul İyi günler kızlar bugün detaylı ultrason yaptırdık. Her şey normal fakat doktor beyinde 3.ventrikul denen yerde büyüme sınırda dedi çok moralim bozuldu 2hafta sonra tekrar gel dedi başınıza böyle bir durum geldi mi ?