Nsl18121994 o zamanlarda bende çok kötüydüm hicbi çaresi yok maalesef hormonlardan. 11. haftamda biraz rahatladım ama uyku halim hala devam ediyor. ben ev işlerini açıkçası biraz umursamadim bu haftalarda çünkü cok yoruluyordum benimde 2 yaşında kızım var inanın küçük çocukla bu dönemi atlatmak çok zor. ama ben kızımı gündüz uykusuna yatırıyorum 4 gibi onunla birlikte bende uyuyorum. siz de bunu deneyebilirsiniz en azından uyku kısmını bu sekilde halledersiniz. umarım kısa zamanda geçer sizin şikayetlerde