Queengmz cok dogru o yüzden bu erkek hastaligini anlayamiyom biz 3 kiz kardesiz ve babam bizimle gurur duyuyor ve hergün arar sorar cok düskün sagolsun esimde öyle cahil degil ama iste erkek tarafi kayinvalidem olsun görümcem olsun erkek diyip duruyor ama esim kiz tahminini duyunca cok mutlu oldu ztn kiz olsun istiyor tabi önce saglik o yüzden hayirlisi diyorum önce saglik tabi insallah 😍 simdi 12 haftaligim daha ümitleri gelecek ay belki degisir de degisir diyip duruyorlar hayirlisi diyom bende ama erkek desek bayram ederler o derece kiz tahminini dedik pek birsey denmedi 😂😂😂😂