-Bal123- geri oturttularsa sorun yok die biliyorum korumanızı öneririm Gine’de çarpmasın bi yere falan daha az hareket için dirseklik alabilir eşimin ki kırıldı şuan alçıdan sonra dirseklik takıyor ve çok iyi bir ortopediye git gel az bilginden söylüyorum 🫶🙏🏻