Kızlar kesinlikle hiç jilet sürmediyseniz sürmeyin çok kötü oluyor bu zamana kadar hep jiletle aldım kuaförde ağda yaptırınca alerji oluyorum diye evlendikten sonrada kendim ağdayla almaya başladım jiletle yapınca hem sürekli uzuyorlar hem kalınlaşıp batık oluşuyor güzelde durmuyor keşke en başından beri ağda yapsaymışım öyle bi fark ediyor ki ağdayla alınca inceliyorlar arada bir kere jilet dokundurunca hemen kalın kalın ve gür çıkıyorlar doğumuma az kaldı artık kendim yapamıyorum kuaföre gidicem 🫠