Benim cildim cok hassas. Her yıl neredeyse kışları bile güneş kremi kullanmama rağmen alnımda burnumda ve en kötüsü dudak üstümde lekeler ve kararmalar oluyor. Üstüne şimdi 11 haftalık hamileyim. La Roche kullanıyorum ama o da fayda etmedi yine karardılar. Acaba solante olmuş olan lekeler için de etkili mi acaba? Ya da bunun doğal bi çözümü var mı yüzüm cok berbat durumda. Çok üzgünüm 😞