Tssemanur Kizlar bu gun agrim yok. Enerji doluyum sanki. Yorgunluk vs. yok. Korkmaya başladım. 37+4uz bu arada. Hep halsiz hissederim simdi ise uçuyorum sanki. Vat mi böyle durum yaşayan. Yoksa oglum mu gelecek. 😀 Garibin ekmeği de umuttur iste 😀
Sevdapl Tssemanur doğumdan iki üç gün önce enerji patlaması yaşanıyormuş. O enerjiyi temizlikle falan tüketmeyin doğumda lazım olacak diyorlar 😊
Mysngl Tssemanur valla canım enerjin gelmişse doğum yakındır demek ben de oğlumda son günler çok çalışırdım istek vardı çok geçmeden doğurmuştum