Ummu_osman Haftadayim tansiyonum yuksek çıktı bebeğimde de 3 hafta gelişim geriliği var bu durumu yaşayan anneler nasıl bir süreçten geçtiniz acaba? Doktorum 34. Haftada bebeği alalım diyor zaten erken doğum tehlikem vardı ne olacak bilmiyorum bebeğim 1660 gram :(