Smyye1B Elifasyaaa Kuzum seninki normal de benimki biraz iri genetik sanırım ben 5kilo doğmuşum eşim içinde çok kiloluydu diyorlar. 35+4te 3kiloydu benimki azcık aşırı.
Cikrikci Elifasyaaa hayır canım doktorum 2 kiloyu normal kabul ediyoruz dedi zaten bu haftalardan itibaren bebiş kilo almaya başlıyor
Edahoso Smyye1B benimde eşimin tarafı hep öyle iri doğum yapmışlar sanırım ondan 46 cm 2700 demişlerdi 34 haftayken haftaya tekrar kontrol var bakalım😅