Kızlar 30 haftalık hamileyim geçen ay iki üç kere şöyle bişey başıma geldi. Uyurken tükürüğüm bi anda nefes boruma kaçıyor boğularak uyanıyorum resmen. Sonra bir-iki saat öksürük nöbeti.. Düzelir dedim ama tam tersine bu ay o kadar çok arttı ki gece bi kere sabaha karşı bi kere olmak üzere iki kere nefes boruma kaçıyor. Tükürük salgısında herhangi bir artış da olmadı hani desem fazla tükürükten oluyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Başına böyle bir durum gelen var mı?