xarasmomx benimde iştahım yok 29. haftama gireceğim kahvaltımı yapıyorum öğlen ya da ikindi yemek sebze et ne olursa sonra çay yatmadan önce süt ve ya yoğurt düzensiz suyu çok içiyorum canım pek bir şey çekmiyor. sizin gibi üzülüyorm bende acaba bir şey olur mu diye haftasına görede bir hafta önde bebişim. ama insan işte tereddüt edemeden kendini alamıyor