Merhaba güzel anneler bebeğim üç aylık baştan beri sadece anne sütü ile besliyorum malum havalar iyice sıcakladı su vermem gerekir mi acaba bir kaç arkadaşımın doktoru vermesini söylemiş siz veriyor musunuz doktoruma sordum yeterli idrar yapıyorsa gerek yok dedi ama arkadaşlarım suyu verince lıkır lıkır içti çocuk resmen çocuğu susuz bırakmışız dediler öyle olunca kafama takıldı susuyorsa susuz bırakırsam diye içime dert oldu anneler olarak sizlere sormak istedim🤦🏻♀️