Ben hacı sayit’ten yaptırdım. İnternet sitesinden sipariş edebiliyorsunuz. Kendi ürettikleri çikolataları satıyorlarlar. Her yere aynı gün kargo yağıyorlar. Benim doğumum her an olabilir diye ben kendileriyle iletişime geçtim. Direk şubeye yönlendirdiler. Whatsappdan bilgileri attım ertesi güne hazırdı gidip kendimiz aldık. Kargoyla uğraşmak zor geliyorsa mantıklı bir yöntem. Bana da arkadaşım tavsiye etmişti. Hem kaliteli bir marka olduğu için hem de çok rahat iletişim kurabildiğim için çok memnun kaldım. Daha çikolataları yemedik. Ama tavsiye eden arkadaşımın doğumunda yemiştim güzeldi.