Sersel_15
Ben geçen hafta özel bir hastanede çektirdim 10 aydır çocuğum olmadı. Artık dedim rahim filmi çektireyim uyuttular rahmin içine sıvı veriyorlar uyuduğum için bir şey hissetmedim. ben anestezili yaptırdım iyi ki de öyle yaptırmışım uyandığımda sancım felaketti ölüyorum sandım ağrı kesici vurdular anca kendime bir saatte gelebildim. Meğersem benim iki tüpüm de kapalıymış tüpleri açtığı için çok sancılı oldu dört gün kanamam oldu. Bugün muayene gittim güzel sıkıntı yok adetken gel klomene başlayalım dedi