SimayeceninAnnesi Ece çok güzel bir isim. Neden beğenmiyorlarmış ki. Bizde kız olsa Eda , Azra , Mira arasında kalmıştık aslında çünkü kız bekliyorduk 🙃 dediler ki senin annenin kızı çok senin kızın olur vs vs. Ama Allah ım ilk bebeğimi kız ikincisini erkek nasip etti elhamdulillah. Şimdi gel de isim bul 🙈🙈 ben çoğunlukla kuran da geçen olsun diyorum eşime o da nerde modern var onu buluyor. Ayy bana Behlül nasıl demişti evvelsi gün kalpten gidecektim 🥲 şakaymış şükür ki