damiiss Kızlar 13+3 deyim 13. Haftanın başından beri sürekli baş ağrısı, yorgunluk, kafam böyle davul gibi. Nedenini bulamıyorum delircem. Akşamları kendime anca geliyorum. Sizde böyle yaşadınız mı
Bkyya damiiss geçmiş olsun canım tansiyonunu takip et bakalım eğer yüksek çıkıyorsa doktoruna danış hemen
damiiss Bkyya bende acaba tansiyonls mı alakalı diye düşündüm bir kaç gün kontrol edip doktorla görüşeuim bari
Bkyya damiiss olabilir ben yakın zamanda yaşadım çünkü şiddetli baş ağrım vardı geçmeyen tansiyonum çok yükselmiş çok zararlı olduğunu söyledi dikkat ediyorum o günden beri çok tuzlu yemiyorum özellikle zeytin 😊 bol su iç tansiyonun 14 ve üstü çıkıyorsa geciktirmeden git doktoruna
damiiss Bkyya tansiyonunu kontrol ettim bir kaç gün her zamanki halinde 🤗 şükür yiende yediğim içtiğime devam edip iyi beslenmeye çalışıyorum
Bkyya damiiss aman iyi olmasın yinede tedbiri elden bırakmamak lazım sen dikkat etmeye devam et ilerleyen haftalarda daha zor olur ☺️ sağ salim kucağımıza alalım bebişlerimizi 🙏 migren bantları oluyor mentollü ben baş ağrılarım için çok kullandım onu