SeherBerkman 21+4’üm ne göbeğim şişti ne bebek olduğu belli ne de hareket hissedebiliyorum neden?? Üzülüyorum artık ya
beren22 SeherBerkman vücut yapısıyla alakalı boşa canını sıkma bende aşırı derece şistim 30 haftaligim herkes akşama sabaha gözüyle bakiyor yakında senin de çıkar
Melisahsendursun SeherBerkman üzülme yapiyla alakalı o bikac hafta sonra karnin da cikar hareketleride çoğalır
DryVrl mucizemizibekliyoruzz şu şekilde tarif edebilirim göz seyirmesi olur ya onu karnında olduğunu düşün kas seyirmesi gibi yani tak tak atıyor karnın :)
Brlgry SeherBerkman bende hissetmiyorum 20 haftalık olucam ama tık Yok göbeğim çıktı ama his Yok çok nadir bir şeyler oluyor ama Bebek mi kasılmamı bilmiyorum ayın 18inde doktorumla konuşucam bebek iyimi kötümü bilemiyor insan 😔
SeherBerkman Brlgry evet bende çok telaş ediyorum sağlığından öyle olunca kontrol günü gelsin diye can atıyorum ☹️ Ya 5 aylık oldum göbeğim yok, ufak tefek kıpırdamalar falan oluyorda ondan da bebek mi değil mi emin değilim 😔
Brlgry SeherBerkman kiminin karın içi geniş olurmuş bünyeden bünyeye değişiyor inşallah tez zamanda hissederiz bebişlerin tekmesini 🙏
Brlgry SeherBerkman arkadaşım var 21 haftalık bakıyorum eliyle karnına vuruyor bebek tepki veriyor hep böyle kıpır kıpır diyor yemek yiyoruz gene tekme attı diyor aklım almıyor Benimde morallerim bozulmuyor değil soluna yat diyor olmuyor sırt üstü yatıyorum olmuyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️😔
Gamzeemir Canım benimde aynıydı kımıldamıyordu karnımda yoktu şuna tam 27 haftalığız büyüdüde çokta güzel oynuyor 😂 oku hafta içinde karnım kocaman oldu 😂
Kadze SeherBerkman bnmde öyleydi korkma 23.haftada ilk minak tekmeyi hissettim çncesi hep gözle görülen seyirme ama his yoktu 27.haftaykadarda sdce içerde dondugunu anlayabiliyordum 27den sonra hızlandı hareketler göbeğim desen 27 28den sonra belirginleşti normal bol tişört giysem kimse anlamıyordu hamile olduğumu herkesin aynı olmuyor korkma
Esesli SeherBerkman bende hep korktum üzüldüm ama şimdi uyutmuyor bazen 😊 hissedersin bi kaç güne boşa stres yapma