busraparlakci Bebeğim 3 haftadır karnımda kilo alamıyor 38 haftalığız tam doktorum yarın sezeryan ile alma kararı aldı dualarınızı bekliyorum inşallah bebeğimle dönerim eve elim boş dönmem 🙏
Adileeselvi busraparlakci Benimde aynı oldu canım üç hafta kilo almadı bebiş 38 de direk aldı sezaryene ikinciydi benim 2735 kg doğduk çok şükür bu gün 10 günlük olduk bile sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim 🙏 Bebeğimle birlikte evine dönersin
busraparlakci Adileeselvi Allah bağışlasın inşallah ben de bebeğimle dönerim eve hiçbir şeyden korkmuyorum eve eli boş dönmek dışında 😔
kubumom Bebeğinizin kilosu şu an ne kadar? Yarın 37.haftaya gireceğim geçen hafta 3100 dedi dün gittim 3150 dedi.. geçen hafta fazla ölçmüş olabilirim dedi doktor ama aklıma takıldı kilo alımı durdu mu acaba diye 🥺
busraparlakci kubumom kubumom 35.haftada 2500 çıkmıştı bugün 38 olduk 2650 gr çıkık 3 haftadır hiç almadı yani
busraparlakci kubumom sıkıntı etmeyin cihaz yanılma payları da oluyor maşallah güzel bebeğinizin kilosu