Eaglesea Arkadaslar 18+2 hamileyim dunden beri yogun sekilde sag kasigimda pit pit sanki boyle segirme gibi biseyler hissediyorum sizce bebek hareketlerimi ilk gebeligim anlayamiyorum🤭
Umut_unAnnesi Eaglesea evet canım bebeğinin hareketleri ilk o şekilde oluyor hani deriz ya içimde kelebek ucuyo sanki öyle 🤗❤️ inşallah sonra da vücudu geliştikçe gucleniyo daha da belirgin oluyo hareketleri
Krnn1 Evet canım bende ilk defa öyle hissettim başta damar falan dedim ama birkaç defa olunca insan kesin diyor. Ben 16haftanın sonlarında hissetmiştim