Gulsummldr bana 50 gr yüklenip tokluk şekerine bakıldı ve 140 sınır benimki 151 çıktı. 100 gr tekrar yüklenip detaylı bakalım dedi doktorum. Yüklemeye sabah erken gittik içtikten yarım saat sonra bayılacak duruma geldim kustum test iptal oldu. Doktorum tekrar 75 gr yüklemek istedi bende birkaç soru sordum kafam karışmıştı artık üç sefer bir haftada yüklemek nasıl olcaktı yani ama doktorum azarladı istediğim açıklamayı yapmadı. İster yaptır ister yaptırma fln dedi. Malesef doktorumu değiştirdim. Yeni gittğim doktorum bidaha test yapmayı uygun görmedi diyetisyene yönlendirdi. Şuan diyet yapıp evde kendim açlık tokluk ölçüyorum. O şekildede anlaşılır dedi ona göre insüline başlıcak. Kusan nadir kişilerdenim heralde korkup yaptırmamazlık yapma önemli bi test gerçekten