Semiha_t en önemlisi genetik sanırım. Bir çok doktor da yeme içmeyle alakası olmadığını belirtiyor. Sağlıklı beslenmeyi önermelerinin sebebi de annenin vücudunun normalden daha fazla çalışması daha fazla vitamin mineral protein vs ihtiyaç duymasından kaynaklı olduğunu söylüyorlar.
Ama şunu yedim bebek kilo aldı, bunu içtim suyum normal seviyeye geldi diyenlerin sayısı da azımsanmayacak derecede çok.