Ya kızlarrr ben 36 haftalık gebeyim 1 saattir sürekli olarak sanki adetmişim gibi kasığımda ağrı var hani yalancı sancı olsa bu kadar çok sürermi ara ara olur diye biliyom ama belimde falan ağrı yok sadece kasıkta ağrı acaba gaz sancısı falanmı diye düşündüm ama gaz sancısı kasıkta olmaz dimi adet ağrısı gibi of çok korkuyorum ya zaten bebeğin gelişimi 1 hafta geride 35 haftayla uyumlu napcam bilemedim herangi bi nişan su falan yok sadece şiddetli ve sürekli kasıkta ağrı var enfeksiyon yok çünkü dün idrar tahlili vermiştim doktor kontrolum vardı şimdi bana akıl verin doğum sancısımı bu neeeee