3-4 aydan beri en iyi denilen Lierac ve Bio oil ekstra olarak vazelin, bebe yağı kullanıyorum deli gibi çatladım. Genetik ve cilt tipiyle ilgili olduğuna eminim. İstediğini kullan çatlayacaksa çatlıyor bizzat yaşadım onaylıyorum 😅 Hala kullanıyorum ve hala çatlamaya devam ediyorum