Nskyhn zynpdmrl canım geldiyse kullan bence ya da dolap uygulamasında falan sat. Yıllar önce kardeşime hep uni baby aldık her şeyi. Bir problem olmadı. Ben incia marka düşünüyorum ama hediye gelmiş. Yeniden masraf yapmaya ne gerek var