16esranur Haftam bitmek üzere 2 gündür karnım ve kasığım da ağrı var dün b12 iğnesi vurulduktan sonra başladı acaba rahim büyüdüğü için mi yoksa iğneden dolayı mıdır
Nskyhn 16esranur hamilelikte genelde kasik ağrısı çok normal bulunur ama karını bilmiyorum. Ama tabi rahim de bebekte büyüyor onunda etkileri var